RSS

CURSUL DE INIŢIERE ÎN TAINELE CALCULATORULUI, LA FINAL

10 Feb

Am reuşit, în ciuda vremii  şi a unei afluenţe de utlizatori, cum nu am mai avut de multă vreme, să duc la bun sfârşit această a doua serie a „elevilor” pensionari, dornici de iniţiere în tainele calculatorului. Cât de greu sau de uşor a fost, e mai puţin important, ceea ce contează este faptul că am întâlnit nişte persoane extrem de  responsabile, punctualitatea, perseverenţa, curajul, emoţia şi dorinţa de asimilare a cât mai multe dintre informaţiile primite, fiind câteva dintre atributele acestora. Mulţumirea cea mai mare vine din faptul că am închegat o nouă „gaşcă” de prieteni care urmează exemplul celei dinainte, promiţând întâlniri lunare la biblioteca noastră, devenită de multă vreme acel spaţiu de coeziune socială în care se schimbă idei,  se dezbat subiecte comune,  se cer sau se acordă sfaturi şi se leagă prietenii îndelungate între grupuri de utilizatori. Ca noutate, am avut plăcerea să întâlnim cele două serii de cursanţi, la o cană de ceai fierbinte, bucuria fiind de partea tuturor. Mă rog să am putere pentru a putea desfăşura, în continuare, astfel de activităţi pentru comunitatea pe care filiala o deserveşte.

Bibliotecară,

Doina Popescu

Această prezentare necesită JavaScript.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Februarie 10, 2012 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
