RSS

ATELIERUL DE VACANŢĂ

03 Iul

Această prezentare necesită JavaScript.

Ieri, 2/07/2012, a început seria de activităţi ce se va desfăşura pe parcursul a 4 săptămâni, sub genericul Atelierul de vacanţă. Participanţii se vor bucura de surprizele pregătite de doamnele bibliotecare ale filialei şi vor fi extrem de implicaţi în echipele de lucru. Nu vor lipsi jocurile, concursurile, informările din domeniul medical, karaoke, dans sportiv, abilităţi practice, experimente ştiinţifice, testarea creativităţii, videoproiecţii distractive etc. Rezultatele „muncii” din toată această perioadă, se vor premia, la final, fiind apoi expuse în filială şi postate pe blog alături de echipele realizatoare.

Bibliotecară,

Doina Popescu

 
2 comentarii

Scris de pe Iulie 3, 2012 în Uncategorized

 

2 responses to “ATELIERUL DE VACANŢĂ

  1. Alina Georgiana

    August 3, 2012 at 10:50 am

    eu am patricipat chiar la acest atelier si mi-a placut foarte mult
    voi veni si anul viitor cu prietenii mei

     
    • bibliotecaostroveni

      August 3, 2012 at 10:57 am

      Ai participat si anul trecut, iar anul asta mi-ai fost de mare ajutor. Nu stiu cum as fi facut fata si cu diplomele, si cu prezentarea Power Point, realizate de tine impreuna cu ceilalti din „grupa mare”? V-am multumit si o fac inca o data, felicitandu-va pentru seriozitatea cu care ati tratat acest Atelier de vacanta! Sa aveti vacanta placuta, in continuare! Biblioteca va asteapta oricand, iar eu la fel.

       

Lasă un răspuns

 
