RSS

Atelierul de vacanţă, la final!

27 Iul

Azi am avut ultima activitate din cadrul Atelierului de vacanţă. A fost una dintre cele mai emoţionante, datorită faptului că a avut o încărcătură istorică deosebită: Ziua Imnului Naţional. Am pregătit un concurs de poezie pe sticlă, am cântat Imnul, am recitat toate poeziile compuse, am făcut fotografii alături de mămici, bunicuţe, doamnele învăţătoare care ne-au însoţit şi trecătorii care se aflau la ora 9.30 în parcul Zăvoi, locul în care s-a cântat pentru prima dată acest cântec, pe 29 iulie 1848. Scurta informare introductivă, făcută de doamna bibliotecară, despre importanţa acestui eveniment pentru Râmnic, a fost primită cu bucurie de copii, aceştia aflând cine a scris versurile „prea frumoase, puse pe un ton plin de armonie şi triumfal, cu care au ajuns entuziasmul de patrie în inimile tuturor” şi a compus muzica. Acţiunea de azi încheie seria celor desfăşurate pe parcursul a 4 săptămâni, în care am realizat lucruri foarte frumoase alături de copii, felicitându-i pentru efort, responsabilitate, punctualitate, perseverenţă şi entuziasm. În imagini veti vedea „truda” acestora pentru care am tot respectul!

Bibliotecară,

Doina Popescu

Această prezentare necesită JavaScript.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Iulie 27, 2012 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
