RSS

Atelierul de vacanţă, la final!

26 Iul

Aşa cum am promis revin cu imagini de la ultimele 2 săptămâni de activităţi din cadrul Atelierului de vacanţă. Am aprofundat arta rulării hârtiei şi confecţionării diverselor forme, am sărbătorit 2 „raci”, am pregătit programul artistic pentru final: carnavalul cu eroi de basm şi de poveste, Imnul Naţional pe care l-am cântat în Parcul Zăvoi, horele româneşti, numere de magie. Am continuat seria informărilor despre sănătate, incluzând consumul de legume şi fructe, am avut ora de lectură a poveştilor cu tâlc şi, azi, finalul! Am înmânat diplome de participare, am susţinut programul pregătit, în faţa celor care ne-au însoţit în parc şi apoi, surprizele: daruri, constând în cărţi, ecusoane, pixuri, hărţi, suc şi tortuleţ. Mulţumiri, participanţilor şi membrilor familiilor lor, pentru colaborare şi înţelegere!

Bibliotecară,

Doina Popescu

Picture 314 Picture 316 Picture 386 Picture 437 Picture 448 Picture 456 Picture 468 Picture 472 Picture 482 Picture 492 Picture 496 Picture 505 Picture 524 Picture 535 Picture 577 Picture 574 Picture 575

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Iulie 26, 2013 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
