RSS

Călătorie în timp

10 Apr

Împreună cu elevii clasei a IV-a C – Şcoala Gimnazială „Anton Pann” am făcut azi, începând cu ora 10.00, o călătorie în timp prin istorie, literatură, religie. Am pătruns, pentru început, în universul mirific al Reginei Maria, descoperindu-i calităţile şi talentele, am vizitat celebrele palate şi castele din ţară, am avut şi un moment de pioşenie, preambul al celei mai mari sărbători creştine care se apropie-Învierea Mântuitorului Iisus Hristos şi am profitat de bunurile lăsate, drept moştenire, de Tudor Arghezi, reconstituind un tablou al vieţii lui de familie din schiţa O izbândă, parte a cunoscutei proze Cartea cu jucării. Activitatea face parte din programul naţional Şcoala altfel, alegerea temelor şi a filmelor prezentate fiind făcută la cererea elevilor.

Picture 004 Picture 012 Picture 007

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Aprilie 10, 2014 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
