RSS

CRĂIASA ZĂPEZII

14 Dec

Am făcut o călătorie, săptămâna 14-18 decembrie, prin tărâmurile îngheţate ale Crăiesei Zăpezii, alături de elevii claselor: a IV-a F, a III-a C, a II-a B, a II a E – Şcoala „Anton Pann”, însoţite de doamnele învăţătoare: Drăguşin Mihaela, Bălteanu Irina, Drăghicescu Oana, Tudor Daniela. Am întâlnit, în drumul nostru, personajele povestirii lui Andresen, ne-am pus în pielea lor, am argumentat de ce nu ne-ar plăcea să fim în posesia unui ciob din oglinda fermecată a drăcuşorului, exprimând gănduri despre o lume curată, dreaptă, plină de bunătate. Am vizionat filmuleţe despre iarnă şi sărbătorile ei, am cântat colinde şi am expus frumoasele panouri tematice realizate de elevi. Urările şi dulciurile împărţite au încheiat activităţile parteneriale ale celor două instituţii implicate în acest demers educational.

Picture 153 Picture 149 Picture 164Picture 053Picture 055Picture 063Picture 060Picture 141Picture 143

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Decembrie 14, 2015 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
